Dressyr program för dubutant.

D

dreddgirl

Ska starta min första debutant i år om allt stämmer. Undrar om de är någon som som vet om man kan hämta dressyrprogrammen någonstans här på nätet (ska ha för stor häst) Sen undrar jag den eviga frågan, benskydd, jag står o väljer mellan NEW o Style (tror jag att de heter) Vilket föredrar Ni och varför? Tacksam för alla svar...:bow:

Sv: Dressyr program för dubutant.

Det nya debutant programmet finns i "protokollform" på ridsport.se
prova att söka här på fälttävlan, jag har länkat till det förut (men orkar inte göra om det just nu :p)

det äldre programmet finns uppritat på www.stallbacken.com

Tack tack....då ska jag gå in och kika där. Så ska jag försöka trycka in de i huvudet o börja träna :)

Är de debutanklass (A) 2007 som är de som gäller? Förstår inte va de där A:et har där att göra, blev lite undrande. :confused:

Ja det är det som gäller. :D

A:et innebär att det förmodligen kommer ett till med samma årgång men med ett B. (Man har det så internationellt)

Jag hade NEW skydden på min stora, tyckte dom var kanon!
Sålde dom samtidigt som hästen dum som ja var för nu ska jag igång å tävla igen :crazy:

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
3 017
Senast: Lycan
·
Hoppning Jag har aldrig tävlat på lokal hoppning eller högre, trots att jag tog grönt kort för ett stort antal år sedan :o Nu har ju dessutom en...
2
Svar
24
· Visningar
4 708
Senast: Habina
·
Dressyr Ja, nu vill jag höra vid vilka tillfällen ni har undrat varför ni egentligen håller på med sporten dressyr! :D Ni vet, när en ritt döms...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 452
Senast: Hippocampus
·
Äldre Nu startar jag en väldigt känsligt ämne men jag har på sistone blivit väldigt involverad i detta på alla håll och kanter och känner att...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 696
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18