Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Japanske domaren får kritik för sin bedömning igen...

Skönt att Anky INTE slarvade med den andra halten idag som hon gjorde i lagtävlingen.

Vart hör Ni kommentator vill också höra ... vart ska jag klicka :eek:

Någon som kan hollänska som förstår vad Anky och Sjef säger? Det låter inte så trevligt.

Missade nästan hela Ankys ritt för att datorn muppade sig! :mad: Av det lilla jag såg tycker jag övergångarna såg fina ut!

Min holländska är inget vidare, men jag tyckte inte det verkade som det var sig själv hon var missnöjd med.

Så bra var den väl inte? Jag tyckte vissa saker såg slarviga ut och är överraskad av att hon fick så höga poäng.

Så bra var den väl inte? Jag tyckte vissa saker såg slarviga ut och är överraskad av att hon fick så höga poäng.

Jag med, jag tyckte det var lite ojämnt, gillade nog nästan amerikanen bättre, för att det såg så mjukt och elastiskt ut.

Men vad vet jag, kommentatorn hjulade nästan av glädje, så uppenbarligen såg han samma sak som domarna.

Nä jag vet inte, som sagt så såg jag bara lite i början och slutet för bilden försvann från min dator. Men jag tycker som sagt att övergångarna såg bra ut av det lilla jag såg. Hon fick ju väldigt höga poäng. Förstår att hon hade en miss i skolorna med?

*kl*

Anky fick helt klart överbetalt!! För mkt missar för att få så hög procent!! Det är detta jag hatar med bedömningssporter. Man får extrapoäng om man gjort sig ett namn... :crazy: :mad:

Jag med, jag tyckte det var lite ojämnt, gillade nog nästan amerikanen bättre, för att det såg så mjukt och elastiskt ut.

Men vad vet jag, kommentatorn hjulade nästan av glädje, så uppenbarligen såg han samma sak som domarna.

Den kommentatorn hade jag velat se:rofl:

Jag gillade också amerikanen bättre och blev så förvånad över Ankys siffror! Det jag såg var en fantastiskt spänstig häst som med lätthet utförde det ryttaren bad honom om, men med många slarvfel.

Nej, det tror jag inte. Det var i travskolorna hon fick ett par galoppinslag.

Nu kommer Bonaparte, "sin Bonnie, som hon köpte som liten fölunge" *sniff*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka