Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Dressyr OS på Webben! Dagens tider och startlistor!

kl

Någon som vet om Tinne får omritt? Vet att en protest lämnats in men sen har jag inte hört ngt..

Jag missade också Fuego, ville ju se honom. Såg honom på spanska mästerskapen förra året och tyckte om vad jag såg. Hade varit roligt att se honom. Tyvärr tror jag inte de kommer visa det på TV här, nu när Beatriz inte är med...

Det vore ju trist med tanke på att dom ändå rider på spanska hästar vilket då aldrig Beatriz gör.

kl

Tyskt nästa! :D Späääännande

Jag missade också Fuego, ville ju se honom. Såg honom på spanska mästerskapen förra året och tyckte om vad jag såg. Hade varit roligt att se honom. Tyvärr tror jag inte de kommer visa det på TV här, nu när Beatriz inte är med...

Jag gittade ett klipp på honom på youtube för ganska så länge sedan och jag hade en ny förebild! Tog sedan reda på om han skulle med till OS vilket var fallet - så missar jag honom :mad:

*kl* Är det min dator som hackar bilden eller har hon väldigt många taktmissar? Ser inte så kul ut som jag förväntat mig direkt?

Ja, det är nog inte hennes dag i dag..

Japp, en del taktmissar på nadine. Är inte heller så impad, tycker fortfarande att PRE'n var bättre.

Den stannar nästan i piaffen även fast den rör sig allt för mkt ramåt....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka