Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Satt och slöglodde på dressyrvm eller vad det nu var. Kan någon förklara varför var och varannan dressyrhäst har äggskor?
Satt och slöglodde på dressyrvm eller vad det nu var. Kan någon förklara varför var och varannan dressyrhäst har äggskor?
men halllåå . varför förlöjliga hennes fråga?
inte visste jag heller exakt hur de påverkade (äggskor) hästen innan min hovslagare förklarade allt med senor å vinkling av hovar osv,osv,osv,osv, bara ungefär. . i efter hand är det ju ganska logiskt, men ibland fattar man helt enkelt inte mesamma.
jag har själv sådana skor på en av mina pållar .
så sluta vara sådär förnedrande!
Annat hemskt exempel i genren (dock ej dressyr..):
http://www.youtube.com/watch?v=tWM-VCCS09g&NR=1
nä, fy fan!!!
Men hästen måste ha nåt fruktansvärt ont!
Det där kan bara inte få vara tillåtet!
För att var och varannan dressyrhäst har problem av att dom hela tiden rids på för mjukt underlag. Har hittills inte träffat en dressyrtant som inte varit rädd för hårda underlag. Men ingen som varit rädd för mjuka underlag. Trots att det idag är allmänt känt att det mjuka djupa underlaget är farligare än det hårda underlaget.
Har förresten oxå en häst med 4or som fick längre traktarmar bak,när piruettarbete inleddes.
förstår inte varför jag alltid missuppfattas i skrift och ständigt åker på stryk.
Kram på Er alla.