dres?syr schabrak

J

jupiter-judex

såg på equality lines hemsida att scapa schabraken finns i dressyr modell också....fast det fanns ingen bild..
någon som har en bild på dressyr modellen? någon som vet en nät shop som säljer dressyr modellen?
enfärgade dressyr schabrak är ju lätta att hitta, men det kan vara kul med lite annorlunda också!
likadant med lamicell schabraken, någon som har bild och tips på en webshop?
hittar massor av trådar om schabrak, men det är ju bara hoppschabrak överallt...:(

Senast ändrad av en moderator:
Sv: dres?syr schabrak

glömde skriva att jag är intresserad av alla märken, bara dom är snygga....hittar som sagt mycket snyggt i trådarna men de flesta är hoppmodeller...
så in med bilder och inköpsställen...kom igen nu!!

Sv: dres?syr schabrak

många tittar men inga svar:(
har ni inga snygga dressyr schabrak att tipsa om??

Liknande trådar

Utrustning Igår var jag på tävling och såg ett så himla fint schabrak. Kände att jag villhöver ha ett sånt. Meeeen jag lyckas för mitt liv inte...
Svar
10
· Visningar
1 933
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 643
Senast: MJLee
·
M
Utrustning Gillar att ha lite fina schabrak, och har några få, men har problem att hitta långa nog till min hoppsadel. Alltså långa nog i rygglängd...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka