Dream Dancer...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare susannez
  • Startdatum Startdatum
S

susannez

Hejsan, jag har köpt en ponny hingst som är efter hingsten Dream Dancer.
Har varit i kontakt med uppfödaren men undrar om någon har en bild eller vet mer om denna hingst? MVH: Susanne

Sv: Dream Dancer...

Hejsan, jag har köpt en ponny hingst som är efter hingsten Dream Dancer.
Har varit i kontakt med uppfödaren men undrar om någon har en bild eller vet mer om denna hingst? MVH: Susanne

Är det ponny hingsten som är född 92?
Kan bidra med lite info & bild..
Om de nu är rätt hingst

Han finns på svansjöns stuteri i skåne.. Vet inte när han är född. mvh Susanne

Den hingsten är jag intresserad av att veta lite mer om också! Dream Dancer f.92 e.Pargos ox ue.Samba ox

Kände en stoavkomma f.1997

Hej..
Bidrar med lite bilder på Elitponnyhingsten Dream Dancer :love:
(Grundregistrerad i Sverige som Arabkorsning)
Lite trött efter att precis kommit hem, men bidrar med lite bilder som sagt..
Kan även skriva en del om honom, men känner att det kommer bli några rader.. Så får lägga in lite sömn på schemat innan.

Fin! Han såg mer eller mindre ut som en liten arab :D inte så konstigt med tanke på stammen.

Här är avkomman jag kände. Mycket duktig dressyrponny men tyvärr fick de avliva henne pga en väldigt mystisk sjukdom. Är det OK att vi lånar en bild på Dream Dancer till våran databas? Bilden kan copyright märkas och mailadress/hemsida kan skrivas ut om så önskas!

http://www.haststam.com/raser/hast.asp?hast_id=46300

Fin! Han såg mer eller mindre ut som en liten arab :D inte så konstigt med tanke på stammen.

Här är avkomman jag kände. Mycket duktig dressyrponny men tyvärr fick de avliva henne pga en väldigt mystisk sjukdom. Är det OK att vi lånar en bild på Dream Dancer till våran databas? Bilden kan copyright märkas och mailadress/hemsida kan skrivas ut om så önskas!

å caramell :love: min syster hadde henne på prov för en massa år sen... fina lilla mella :love: kan du skriva lite mer om henne, är jätte nyfiken på hur hon fick det sen !

Vet egentligen inte så jättemycket om henne, de tävlade mest klubb och var väl iväg på någon LB dressyr i grannklubbarna. Mycket stilig liten ponny. Tyvärr blev hon då sjuk, hon blev jättedålig när hon ansträngdes, kunde inte ens skritta uppför en backe utan att bli helt andfådd och stapplig men de hittade inget direkt fel på henne så de var tvungen att avliva henne. Väldigt mystiskt!

oki. vad tråkigt :cry: det var en jätte fin liten ponny iaf.:d

Stoet Lotta var efter Suliman, först registrerades han som angloarab, men han var Shagya-arab, eftersom man inte riktigt visste vad en Shagya-arab vad för ngt på den tiden.

Tack! Har bara fått uppgift om att hon ska vara korsning men det är alltid roligt att få korrekta uppgifter! Har du någon aning vad hon har på mödernet?

Hej.. Vet ni ngt om mamman Afrodite ? Det kan vara min häst.. :d Vet inget om hennes bakgrund och hon är okänd..

Hej, ang afrodite, henne red jag när jag var liten, för min mamma äger stuteriet hon kommer från. Hade vair jätte roligt om du kunde skicka till min mail så hade vi kunnat prata mer :) Mvh Madde:D

Susannez, vad heter du egentligen? Du bor möjligtvis inte vid kolemagården? Om det är så, borde inte du veta bättra än att sitta vid datan hela dagen och snoka? Ibland blir man rädd för såna människor som dig.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 058
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 665
Senast: Karro-Lina
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 487
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka