Mia_R

Trådstartare
Jag söker ett draperi som jag kan sätta innanför ytterdörren så det hindrar insekter från att fritt passera men så katterna och hunden tar sig förbi utan problem. De här nätvarianterna som finns tycker jag inte fungerar något bra, likaså blir de här mer fransliknande för lätta utan jag skulle vilja ha något med lite mer tyngd som inte fladdrar i vinden. Något med mindre kulor, gärna reflekterande om det finns?

Google är inte min vän. :(

Kanske någon luftig gardinlängd med duktyngder längst ner? Alternativt bly i fållen om du har tillgång till det :D
Nä, tyg funkar inte, då tar sig insekterna in iaf på sidan. Har redan ett tungt draperi utan vill ha någon pärlhistoria/prismor. Jag har testat med tråd och vore det inte för att det är för lätt hade det varit perfekt, det blåser tyvärr en hel del här.

Det finns en nätvariant som hålls ihop på mitten av magneter. Det är bara att gå rätt igenom, och så stänger den ihop igen. Mina bekanta har den i köksdörren, och både labrador och tax knallar rakt igenom.

Det finns en nätvariant som hålls ihop på mitten av magneter. Det är bara att gå rätt igenom, och så stänger den ihop igen. Mina bekanta har den i köksdörren, och både labrador och tax knallar rakt igenom.
Köpte en sån förra sommaren, funkade inte alls.

Sök på bambudraperier - Indiska har någon variant. Men annars tar du och köper roligaste tjocka sugrören du kan hitta och klipper i kortare bitar och trär på billigt snöre. Varva med billiga pärlor.

Liknande trådar

Hemmet Jag har precis flyttat och fått en minimal sovalkov. I min förra lägenheten var sovalkoven en del av hallen. Alkoven var stor och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 822
Senast: emma74
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 336
Senast: lundsbo
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 419
Senast: Migo
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 808
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård