Dränering på ubåtar?

escodobe

Trådstartare
Något som slog mig nyss bär jag tittar på ubåtsfilm är hur mycket vatten som verkar forsa in i båten när den öppnar och stänger luckan
Är det någon som vet hur man hanterade det IRL? Gjorde Man elen vattensäker? Hade man dränage i golvet (till var?).

Jag ska göra ett nytt besök på ubåten maritiman, men det är först i slutet på april...
 
Man använder ganska mycket gallerdurk i ubåtar. Sen så är golvet upphängt i gummikuddar så det finns även glipor mellan golv och skrov där vattnet passerar. Vattnet rinner ner i kölsvinet, precis som på en vanlig båt där man länsar. Precis under luckan finns ingen el/elektronik som inte är klassad för väta.
 
Man använder ganska mycket gallerdurk i ubåtar. Sen så är golvet upphängt i gummikuddar så det finns även glipor mellan golv och skrov där vattnet passerar. Vattnet rinner ner i kölsvinet, precis som på en vanlig båt där man länsar. Precis under luckan finns ingen el/elektronik som inte är klassad för väta.
Tack!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ska försöka ge en kort återblick för att ni ska ha lite kött på bena o hjälpa mig med svar... *3 okt- ozzy är pippig och tjuter till...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 733
Senast: seaflower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp