Drän som kliar.

Blandrastik

Trådstartare
Valpen har efter en otäck olycka blivit opererad och fått drän och tratt. Återbesök imorgon, det är bara att dränen verkar klia så infernaliskt. Vet inte vad jag kan göra för att hjälpa, har provat att badda med vatten och spraya klorhexedinspray. Men kan jag göra nåt annat?

Sv: Drän som kliar.

Tyvärr kliar det ofta något infernaliskt när det läker så jag tror inte det finns något du kan göra. De klådstillande medel som finns vill man inte direkt ha på öppna sår eller drän. Kan du avleda när det är som värst kanske?
Gottigt köttben?

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 898
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 473
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 354
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka