Dräktighetstecken

P

Piavik

Min hund blev lyckat parad för två veckor sedan o nu vill jag veta grav tecken hos hund från er som har kunskap o erfarenhet o nu vet jag att vet.undersökning är det enda säkra men jag vet att man själv kan fastställa en dräktighet till viss säkerhet/föraning.

Nana visar tecken:
Större rosa bröstvårtor
Äter mera- hon äter vanligtvis en halv portion morgon o kväll nu äter hon allt.
Hon sover mera.
Är mammig till tusen ska vara med mej hela tiden o sova helst på mej!


När min schäfer var därktig visade hon snarlika symtom så jag hoppas verkligen att det beror på en dräktighet!
Ni som vet-svara!Tacksam för alla tips ni kan ge mej!:p
 
Sv: Dräktighetstecken

Det låter lovande! Så mycket mer kan man inte säga såhär tidigt i dräktigheten, eventuella valpar har ju förmodligen inte ännu ens fäst i livmoderhornen (sker under tredje veckan). Men visst låter det som något kan vara på gång.
 
Sv: Dräktighetstecken

Kvarstående svullnad runt vulvan är ett rätt säkert tecken, förutom större och mer rosa spenar.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 887
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 325
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 695
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp