dräktighetsproblem!

kskemilie

Trådstartare
jag har haft lite otur eftersom mitt sto fick livmoderinflammation efter första sem. (april) det tog lång tid men hon blev bra igen, sem under tiden utan resultat, blev sen frisk, ny fin brunst och byte av hingst för säkerhetskull! och nu har hon vätska IGEN! men på sem. stationen säger de att hon kan bli dräktig ialla fall! Har någon erfarenheter av detta!?

*HOPPAS PÅ FÖLUNGE IALLAFALL*

Sv: dräktighetsproblem!

mitt sto, som gjort sig känd här som "krångeldamen" hade vätska i livmodern när hon seminerades förra året och hon blev ÄNTLIGEN dräktig! Man kan antibiotikabehandla dem när de är nyseminerade också. OCH skölja dem.
(fick den fölungen i torsdags kväll :love: )

OK! Tack det känndes som man fick lite mer hopp nu iallafall! Va kul, jag skickar ett tort GRATTIS till din fölunge! jag hoppas jag också har en liten till nästa år, jo tyvärr är mitt sto inte heller särskillt poppis på vet. stationen lägre... men tur för henne att hon har så mycket charm!

Har 2 ston för betäckning hos mig som inte vill bli dräktiga. Nu har de fått en kur med Hippotrim så vi hoppas på dräktighet denna brusnt :smirk:

OK! Tack det känndes som man fick lite mer hopp nu iallafall! Va kul, jag skickar ett tort GRATTIS till din fölunge! jag hoppas jag också har en liten till nästa år, jo tyvärr är mitt sto inte heller särskillt poppis på vet. stationen lägre... men tur för henne att hon har så mycket charm!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 079
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 382
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 012
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
33 599
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka