Dygn 328 idag, mer släppta bäckenband men fortfarande varierande juver, spänt på morgonen men ngt mindre dagtid. Inga vaxproppar. Magen hänger som en hängmatta. Stökat och grävt i boxen inatt. Undrar när bebisen kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lugnt inatt här, o jag börjar ana varför man bör vara minst 2 personer min chef påstår att jag ser för jäklig ut
Här verkar den heller inte nära…Hon står och vilar och är helt lugn.Usch ja, jag försöker låta bli att ta död på mig själv denna gången, men vi får se hur det går... verkar inte som om fölningen är särskilt nära, men man vågar ju inte låta bli helt att vaka på dom ändå...
ETA: Dygn 331 i dag, senast fölade hon på dygn 334, men då hade hon sett "färdig" ut i typ en vecka
@Valerianovna vad har du för kamera? Ser ut att vara väldigt bra bild i mörker
D-Link fungerar utmärkt till att hålla koll på damer Tror våran iaf är 5 år nuJust nu den här modellen. Vi har använt d-link i många år nu och har lite gamla kameror som lever än, så det är smidigt att köra dem allihopa via samma app.
Åh va bra, bra tid också!@Hippocampus Jag gissar på imorgon kväll ,innan kl.00.00
Doris, idag på 323 d.ser ut som en badboll Tycker hon känns större i år om magen än förra året (då va hon ju maiden och va dräktig med en C-ponny hingst, nu är hon ju dräktig med Emmerton )
Tack!Just nu den här modellen. Vi har använt d-link i många år nu och har lite gamla kameror som lever än, så det är smidigt att köra dem allihopa via samma app.
Jag gissar på den 9/5 kl. 01:17När tror vi? Visa bifogad fil 90424
Amen på den. Min svarta rullar sig, sen kliar hon sig efter det så skiten gnids in riktigt ordentligt. Under allt damm är hon nog rätt fin i pälsen men fy som hon ser ut...Visa bifogad fil 90429
Dygn 316 idag Hon jobbar på fortare i år som omföderska. Förövrigt rullar hon sig varje dag nu så hon kan inte visa sig för folk då hon är brun för tillfället och inte svart