Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den färskaste väderrapporten söderöver säger att det redan från Söndag kommer att bli plusgrader dygnet runt. Plus 8 dagtid från Måndag nästa vecka, hoppas hoppas på vårväder. Vilket känns troligare än att gränserna kommer öppnas upp any time soon
SorryHann bli glad i fem sekunder innan jag insåg att du inte bor i Sverige. Fy vad jag är less på vintern.
Nu har jag köpt kamera och anmält mig till webutbildningen ”Din väg till föl” Ett försök att hantera panikkänslorna eventuellt
Jag tolkade det så också och hoppas det stämmer. Men det är ju en folkhögskolekurs så det borde vara gratis.. Har bara fått bekräftelsemail och ingen mer info än, återkommer!Tolkar jag det rätt om den är gratis?
Nu har jag köpt kamera och anmält mig till webutbildningen ”Din väg till föl” Ett försök att hantera panikkänslorna eventuellt
Också anmält mig Rolig grej om inte annat då min mamma och hennes man verkligen är i avelssvängen nu förtiden med flera ston Här hemma har jag bara en men de räcker gott! Man är nervös ändå.Nu har jag köpt kamera och anmält mig till webutbildningen ”Din väg till föl” Ett försök att hantera panikkänslorna eventuellt
Såg att jag har skrivit fel. Från vänster är det Unik, Helix och Obsidian.Lyckades fånga alla Olivias söner på bild idag.
Från vänster:
Unik född 2015 e: Uncanto di Villagana, Obsidian född 2017 e: Sir Oldenburg och Helix född 2019 e: Hip Hop
Vad bra! Kunde inte hitta nåt om avgifter iafDen var iaf gratis för många år sen när jag gick den.