Ja vad roligt med en pluggkompisOckså anmält mig Rolig grej om inte annat då min mamma och hennes man verkligen är i avelssvängen nu förtiden med flera ston Här hemma har jag bara en men de räcker gott! Man är nervös ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vad roligt med en pluggkompisOckså anmält mig Rolig grej om inte annat då min mamma och hennes man verkligen är i avelssvängen nu förtiden med flera ston Här hemma har jag bara en men de räcker gott! Man är nervös ändå.
Jag anmälde mig också. Så får vi se om jag eventuellt vågar betäcka allsJa vad roligt med en pluggkompis
Kul! Klart du vågar (Säger hon som kommer ha ångest fram till maj)Jag anmälde mig också. Så får vi se om jag eventuellt vågar betäcka alls
Ja, jag hoppas detKul! Klart du vågar (Säger hon som kommer ha ångest fram till maj)
Oj det gick snabbt! Jag väntar på inloggningsuppgifter fortfarande..Har nu gått igenom kursen och gjort examinationen Nu är det bara att köra
Ska ta tag i de i helgen, fått inloggningsuppgifterna idag men har en tenta jag måste skriva först innan jag går igenom avelsmaterialet.Har nu gått igenom kursen och gjort examinationen Nu är det bara att köra
Det låter som en smart plan! Jag är typen som inte bara har svårt att påbörja saker, utan även att avsluta dem, så jag bara satte igång och körde tills jag var klar. Tog typ två timmar? Känns ändå bra så här efteråt att jag faktiskt hade koll på det mesta. Så DET gav ju inte någon direkt anledning att inte betäckaSka ta tag i de i helgen, fått inloggningsuppgifterna idag men har en tenta jag måste skriva först innan jag går igenom avelsmaterialet.
Jag fick mina någon gång i förmiddags, så de var snabba med det. Men det görs ju manuellt så det kan väl bli lite hur som helst, kanske.Oj det gick snabbt! Jag väntar på inloggningsuppgifter fortfarande..
Fick det precis nu! var det en bra utbildning?Jag fick mina någon gång i förmiddags, så de var snabba med det. Men det görs ju manuellt så det kan väl bli lite hur som helst, kanske.
Det tycker jag. Den var ju väldigt basic, men det känns ändå som att den minskade oron någotFick det precis nu! var det en bra utbildning?
Då uppnår den sitt syfte för mig förhoppningvisDet tycker jag. Den var ju väldigt basic, men det känns ändå som att den minskade oron något