Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm. det var ingen som ville uppdatera vad fölningsväskan skulle innehålla så jag frågar igen!Hur är det med klyx (om man nu skulle behöva det) funkar 120 ml eller är det ett måste med 240ml? Apoteket här hemma var inte så sugna på att ta hem 240ml då det ansågs onödigt så funkar 120 ml eller får jag traska till andra apotek och höra?
Grattis själv )Tack så hemskt mycket! Var osäker på att hon skulle föla inatt. Men som vanlig fölvakade jag. Är så glad för "Kurt-Bertil"! Grattis @Cashmere!
Jag använder enbart microlax. Till hingstfölen ger jag det direkt de diat. Till stona avvaktar jag, men ger hellre tidigt, än att de ska behöva stå och trycka.
Är det nån skillnad på microlax och klyx?
Microlax är ju jättesmå och lätthanterliga. Bara nån matsked. Max. Men funkar utmärkt. Jag har aldrig behövt fundera på om Klyx är bättre, eftersom fölen skiter bra med Microlaxen. Klyx är ju så stora, vad jag förstått?
Här har det kommit föl!
00:40 idag kom ett nätt litet stoföl med stjärn och vita bakkotor till världen . Född på dag 337.
Vilken mardröm.Jag kämpar vidare med mitt sto på dygn 357.... släppt bäckenbanden ca 80-90% inget juver men lite svullen i spenarna. Vill att fölis ska komma nuuu