Dräktiga kissar?

Kissing Spine

Trådstartare
Åååh, hennes mage är som en liten (ganska stor :D) boll :love:. Hon bara äter och sover och kramas, helt underbar är hon. Fast hon är lite klumpig, så hon blir jätteförnärmad när hon råkar vara för tung i rumpan och glider ned från saker :p.

När ska era få ungar? (om några ska) Hur beter de sig/har betett sig?

:bump: :banana: :love: :d

Sv: Dräktiga kissar?

vi tror våra kommer om två-tre veckor..hon börjar bli riktigt rund nu,
som en fotboll med ben(lagom till VM :D ), och kelig som aldrig förr
såklart..:) den sista tiden brukar våra honor följa efter oss
överallt för att kolla att vi inte försvinner tror jag..;)

Sv: Dräktiga kissar?

De är så himla söta :D. Jag vet ju inte exact när hon ska få (lyckades para sig innan kastrering...) men det kan inte vara länge nu :love:. Spenarna börjar bli riktigt fyllda och magen spänd. Det ser lite roligt ut, för hon är så himla liten i sig själv, så det enda som syns är en stor mage :D.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 729
Senast: mackan
·
Övr. Katt Jag måste bara; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag ska köpa katt :banana::bump Jag har velat det sen jag var liten, men eftersom jag hyr en lägenhet av...
2
Svar
23
· Visningar
2 258
K
Övr. Katt Har länge grubblat över vad som kan vara felet med en av våra katter. Det är en så kallad vandringspokal som hamnade hos oss för ca två...
Svar
16
· Visningar
4 417
Senast: SusieQ
·
C
Övr. Katt Dom flesta här vet nog vilka problem jag har haft med min katt under hans sjukdomstid. Dock är det jätte bra nu, jag är sååå lycklig...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: cerrox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama