M

Maggan_p

:cry: nu ger jag upp...tror inte min tik har nå valpar i magen...de är bara 5 dagar kvar tills hennes dag 63. hon har ingen mage inte gått upp nåt, hon är nog skendräktig. hon parades på hennes löpdag 16 och 17 kanske var det för sent.....men honn ville inte tidigare... :cry: få se om hennes tissar går ner och mjölken försvinner snart...

Sv: Dräktig?

Är du så "fundersam" att du inte kan sova på nätterna är det väl bara att ultraljuda voffen! Annars får du väl vänta en tio dar och se om det kommer nå valpar eller inte!

Om inte får du väl para henne igen vid nästa bra tillfälle!

Hoppas det ploppar ut någon liten valp ändå!

KRAM

Har hon bebbar i magen så ska du känna hur dom rör sig nu... Röntga om du undrar, är inte så fasligt dyrt... Man vet ju aldrig, hon kanske bara har en liten i magen...

Förra gången vi skulle ha valpar här så var jag osäker in i det sista om det verkligen var valpar i magen.
Men det var det.
Dock bara en valp.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 842
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 537
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 544
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 907
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar