dräktig hona utan hallontuttar?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare kiruna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 659
K

kiruna

undrar om det första tecknet hos dräktig katt jämt är hallontuttar.har en som löpte för ca 3 v sen.ej fått annan färg men istället för små vita knappar så har dom blivit större.:bump:

Sv: dräktig hona utan hallontuttar?

Det är jätte svårt att se om dom är dräktiga, inte alla som får hallontuttar. Det man kan göra är att vänta o se om hon börjar löpa rund dag 40, in i graviditeten..
Jag hade en tjej som folk sa att hon hade hallon tuttar, men börja löpa vid dag 40:( Antingen så tog hon sig inte eller så resorbera hon fostren då det antagligen var något fel på dom.

Min andra tjej har enorma hallontuttar så är hon inte dräktig så vet jag inte vad :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 653
Senast: Skjøldur
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 176
Senast: valpköpare
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 704
Katthälsa Har dykt upp ett problem här hemma med våran 8 månaders kattunge, hona, kastrerad, innekatt. Söker efter någon med samma eller liknande...
Svar
0
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka