Dräktig eller skendräktig?

glance

Trådstartare
Hejsan!
Tänkte bara höra om det finns någon som har mer erfarenhet om dräktiga/skendräktiga ston än jag.
Har nämligen ett sto som var dräktig på dom två första ultraljuden men när vi gjorde blodprov var det negativt. Och tiden har gått och mitt sto blir tjockare och tjockare i bakre partiet och igår när jag kände på juvret kom det vitvätska, brukar stonen bli så vid skendräktighet? eller finns det en chans att blodprovet togs för tidigt? Min vet. hade inte tagit speciellt många blodprov sa hon.
Tacksam för svar!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 272
Senast: Alexandra_W
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 442
Senast: Lyxzen
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Castellini
·
Hästvård Hejsan! Precis pratat med Slöinge o vi har bokat tid kan jag börja med att säga. Men tänkte kolla här oxå om någon har varit med om...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix