Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Classic är bra att hålla lite utkik efter! (Inte alls partisk... ;) ) Själv höll jag på att få dåndimpen när polisen först vill ha 700 kr för att ta emot min ansökan och sedan talar om att det tar åtminstone 9 veckor... :down::cautious: Sen måste jag mäta piplängden också... Herregud så kinkiga de är... :D

Hur lange kan man pipa?:confused:

Ni kan inte nå mig.... moahahahaha....
skata_flygande.jpg

Hur kom jag på den dumma idén att jag skulle plugga? :banghead: Eller egentligen är det roligt men jag har kört lite fast med min uppsats, jag hade en tanke och så kommer läraren in och tycker något helt annat och nu velar jag och kör på någon slags mittlinje och det blir nog skit... :down: Mamma erbjöd sig åtminstone att läsa den så det är bra, problemet är bara att både hon och jag har lite för höga krav så det finns risk att min uppsats på gymnasienivå börjar likna starten på en avhandling för doktorering... ;)

:banghead: Att jag inte tänkte på det, nu blev det Skator som tror att de flyger tillräckligt högt. :p

Ingen fara, en @Scata kan inte flyga för högt med det vi leker med :p :rofl:

Höga ambitioner är jag bekant med (tom släkt med). Det är bara att gilla läget, i förlängningen blir det bra. Fatta när ens två HANDLEDARE kommer 4v in i exjobbet och säger att det är nog på lite för hög nivå (typ doktorand) och frågar om jag vill byta :banghead: det var en av dem som föreslog det och de lovade att hjälpa mig begränsa frågeställningen. Efter VARJE besök med dem hade jag ytterligare frågor och saker "jag borde titta på" :meh:

Jag överlevde :)

Ingen fara, en @Scata kan inte flyga för högt med det vi leker med :p :rofl:

Höga ambitioner är jag bekant med (tom släkt med). Det är bara att gilla läget, i förlängningen blir det bra. Fatta när ens två HANDLEDARE kommer 4v in i exjobbet och säger att det är nog på lite för hög nivå (typ doktorand) och frågar om jag vill byta :banghead: det var en av dem som föreslog det och de lovade att hjälpa mig begränsa frågeställningen. Efter VARJE besök med dem hade jag ytterligare frågor och saker "jag borde titta på" :meh:

Jag överlevde :)
Jag får mest panik när det helt plötsligt kommer begränsningar som antal sidor... Herregud jag har ju redan skrivit 6 sidor och det är typ bakgrunden... Analysen har jag knappt börjat med och den är redan en sida... Hm ja jag måste nog tänka över vad jag vill få fram... ;)

Jag får mest panik när det helt plötsligt kommer begränsningar som antal sidor... Herregud jag har ju redan skrivit 6 sidor och det är typ bakgrunden... Analysen har jag knappt börjat med och den är redan en sida... Hm ja jag måste nog tänka över vad jag vill få fram... ;)

Jo, jag förstår att det är knöligt. Jag är VÄLDIGT glad att jag är naturvetare! :D hade aldrig stått ut med humaniora :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Utreda för allergi eller inte

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka