Drag trehjuling

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Piggelkot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 803
P

Piggelkot

Hej, har googlat som en galning och även tittat på gamla buke forum men hittar inte. Vart kan man köpa en trehjuling för drag? :)

Sv: Drag trehjuling

Googla Kickbike så dyker det upp en del varianter. Har iof mest sett de tvåhjuliga varianterna, men vet att det finns en del 3 hjuliga på marknaden också.

Sv: Drag trehjuling

Det beror såklart på vad man vill ha, hur stor plånboken är och hur händig man är (eller har ngn bekant som är)..

mrkoppel har iaf en variant (hoppas att detta inte ses som reklam nu bara..)

Annars finns de ju pensionärscyklar att köpa på blocket. Nackdelen med dessa är att hjulen är små om man vill köra mer i terräng. Är man händig eller känner någon som är så går det ju dock att göra om cykeln lite och sätta dit större däck. Man bör även komplettera med en extra broms beroende på vad man har för hund/hundar. Skotermattebroms kan fungera ganska bra utöver den broms som redan sitter på cykeln.

Lycka till med dragandet och ha kul :)

Liknande trådar

Övr. Hund Är det några bukare som ska på mydog? Mig hittar ni i dobermannmontern (ffa på lördag fm) samt springandes runt på mässan. Som...
2
Svar
21
· Visningar
1 459
Senast: Linda_A
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: MML
·
Hundträning Hej, Jag undrar vart man ska vara för att hitta andra hundnördar som en själv. Jag har lärt känna mkt folk via hundarna, det är ju...
Svar
11
· Visningar
520
Senast: Acto
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
918
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka