dra släp med toyota corolla

Sv: dra släp med toyota corolla

Håller absolut med. Och det finns t o m fler parametrar än så, bästa testet är nästan att dra aktuell vikt med bilen ifråga och sedan göra sig en uppfattning om hur man kan använda den som dragbil. De flesta dragbilar klarar asfaltväg till ridhuset 10 minuters körning på slät väg i bra väglag. Är det snö, is, backigt, kurvigt, dålig väg - då hade jag ställt helt andra krav på bilen jag drar med.

Och slutligen kan tilläggas att "bra dragbil" har mycket med tidigare erfarenhet att göra. Min Volvo XC70 skulle nog många tycka är en bra och stadig dragbil, men eftersom vi har L200 och Pajero Sport att dra med, tycker jag ju Volvon är den sämre dragbilen i sammanhanget, den känns liten och ostadig i jämförelse.

Liknande trådar

Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 072
Senast: Buck
·
Äldre Jag börjar snart gråta, jag måste byta bil :nailbiting: men jag hittar inget som passar, det är alltid nåt som havererar :down: Har...
Svar
0
· Visningar
803
Senast: LillaMy84
·
Äldre Jaha... Min volvo 940 ansågs för illa däran för att lagas... :( Så nu letar jag "ny" bil. Har hästar och ett hyfsat lätt släp (totalvikt... 2
Svar
33
· Visningar
2 867
Utrustning Finns många dragbilstrådar, men de flesta handlar om långt nyare bilar än vad som lär vara aktuellt för mig nu. Så. I dagsläget är jag...
Svar
9
· Visningar
2 387
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar