Dra sig ur kallblodsklassikern??

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

Hej allihopa, var ett tag sen..

Skulle behöva lite hjälp!

Jag har tänkt dra mig ur kallblodsklassikern med min 3 åring, för ja känner att de inte kommer att bli nån start i derbyt för oss. Var fasen vänder jag mig?? Jag har försökt ringa östersundstravets sekritariat men kommer bara till nån röstbrevlåda eller en röst som hänvisar mig till travbanechefen och ekonomichefen å såvidare. och de finns ingen mail heller på hemsidan..

Jag har dessutom fått en faktura från STC nu där dom tycker ja ska betala in en tusenlapp till innan nyår. Har ja verkligen ingen lust med, och när jag pratar med dom så hänvisar dom till att dom inte kan ta bort fakturan utan ett okej från östersundstravet!

Jag tror jag blir galen..

Vad göra??

Sv: Dra sig ur kallblodsklassikern??

Hej allihopa, var ett tag sen..

Skulle behöva lite hjälp!

Jag har tänkt dra mig ur kallblodsklassikern med min 3 åring, för ja känner att de inte kommer att bli nån start i derbyt för oss. Var fasen vänder jag mig?? Jag har försökt ringa östersundstravets sekritariat men kommer bara till nån röstbrevlåda eller en röst som hänvisar mig till travbanechefen och ekonomichefen å såvidare. och de finns ingen mail heller på hemsidan..

Jag har dessutom fått en faktura från STC nu där dom tycker ja ska betala in en tusenlapp till innan nyår. Har ja verkligen ingen lust med, och när jag pratar med dom så hänvisar dom till att dom inte kan ta bort fakturan utan ett okej från östersundstravet!

Jag tror jag blir galen..

Vad göra??

Östersundstravet

Sekretariat: 063-19 95 90

Travbanechef: Jan Quicklund (jan.quicklund@ostersund.travsport.se)

Sportchef: Rolf Johnsson (rolf.johnsson@ostersund.travsport.se)

Det är de där numret jag ringt.. Går inte att komma fram, antar att de inte är nå folk där över jul.. vilket är dumt då ja fått räkningen nu.

Man ska väl ändå inte ringa travbanechefen eller sportchefen om de här? Men mail kanske ja kan slänga iväg iaf.. får pröva det..

Det är de där numret jag ringt.. Går inte att komma fram, antar att de inte är nå folk där över jul.. vilket är dumt då ja fått räkningen nu.

Man ska väl ändå inte ringa travbanechefen eller sportchefen om de här? Men mail kanske ja kan slänga iväg iaf.. får pröva det..
Jag bara klippte och klistrade från kontaktsidan på www.kallblodsklassikern.se

Jo precis.. har läst de jag med..

Men de känns ändå som att de är lite fel att prata med sportchefen om de här.. borde ju finnas mer info om det.. Jag har mer fått intrycket förut att låter du bli att betala så blir du utesluten.. Men så får man en faktura från stc med information om förseningsavgifter och grejjer..

Dom vill väl göra det krångligt så att dom som inte vill vara med längre betalar ändå för de inte orkar bråka..

Puhh

Nu har ja pratat med sportchefen :) Det gick bra och räkningen är annullerad.

Så nu känner jag mig inte lika gnällig längre :)

God jul och tack för hjälpen!

Och jag undrar när dom ska uppdatera kvarvarande, dom födda 2005 är ju inte aktuella om man säger så...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka