Dra-på-lakan i 140 cm

Ramona

Trådstartare
Vi har ett mycket litet sovrum och får inte plats med en säng större än 140 cm. Så vi har en 140-säng.

Jag gillar dra-på-lakan då de är så himla smidiga. Tyvärr hittar jag sällan några fina lakan alls till 140-sängar, inte ens icke dra på.

Vart hittar jag fina (inte bara vita) dra-på-lakan i 140 cm?
IKEA har bara vita. Hemtex har inga alls.

Det finns att köpa online tex http://www.vega-direkt.se/, men jag vill ju kunna klämma och känna lite på lakanen innan jag köper dem. Lakan är ju väldigt viktigt!

Sv: Dra-på-lakan i 140 cm

Vi har också "bara" 140-säng, jag hittar lakan på Jysk i alla möjliga färger och rätt storlek!

Har du kollat med Almedalsmagasinet? De tar in sängkläder från flera olika tillverkare, bl.a. Mille Notti.

Har du kollat med Almedalsmagasinet? De tar in sängkläder från flera olika tillverkare, bl.a. Mille Notti.
Men åh, varför har jag inte tänkt på det??! :confused: Jag går ju förbi där nästan varje dag. Det är ju inte ens 200 meter hemifrån!

Tack för att du påminde mig om att titta där! :bow:

Har du kollat med Almedalsmagasinet?
De hade inga dra på lakan alls. De ville inte ens beställa in när jag frågade eftersom inköparen var på semester och sen sjukskriven. :crazy: Antar att de inte får några nya varor i den butiken på ett tag.

La Redoute har stl 90 till 180. Det är bra kvalitet. :laugh:
Tyvärr har de bara på postorder men man har ju ångerrätt och kan returnera om man inte vill ha varorna.

Hahahaa...så går det när man inte läser ordentligt!

Kollade på deras sida nu och det finns ju massor i storlek 140 cm. :bow:

Liknande trådar

Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
743
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
4 075
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar