P
prallan
Det är ju lagligt, men är det någon som gör det regelbundet? Finns det några risker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men säg att man vet själv att fordonet är helt ok.Finns ju inga besiktningskrav (än, kommer 2018 om jag minns rätt) på a-/epa-traktorer, att inte veta det egentliga skicket på fordonet tycker jag är en stor risk..
Ska det köras på vanliga vägar så tycker jag det finns risker, tycker dock alltid dom är en risk på vanliga vägar men det är en annan sak.Det är ju lagligt, men är det någon som gör det regelbundet? Finns det några risker?
Det är ju lagligt, men är det någon som gör det regelbundet? Finns det några risker?
Beror på traktorn.Är det verkligen lagligt viktmässigt ?
Såklart.Beror på traktorn.
Har du någon koll på hur hon tyckte det fungerade?En tjej som jag tränade ihop med för några år sen tog sin EPA med transporten ibland då hennes pappa fått förhinder (han brukade köra dem till träningen). Det var ju lite ovant att se, men det är fullt lagligt.
Nej, inte mer än att hon blev lite sur och stressad för det tog typ dubbelt så lång tid att köra till träningenHar du någon koll på hur hon tyckte det fungerade?
många år sedan nu, men en kompis jag tävlade ihop med på ponnytiden blev ofta skjutsad till tävlingar av sin pojkvän, som hade A-traktor att dra släpet med.Men är det någon här som gör eller har gjort det? Eller vet någon som har?