Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som känner till hur man får bort den trojanen?
Här >microsoft.public.security.virus< är enda stället där jag öht hittat nått om den på förståeligt språk och där verkar ingen veta något.
Problemet här är att Optimizern är borttagen men AVG:n säger att filen finns i C:\System Volume Information\_restore{17F89BC9-D17D-4113-8496-AC6E81DF547A}\RP96\A0007301.exe och endast när XP gått i viloläge confused:
Hittar inte C:\System Volume Information\ öht :
Har provat att köra först AVG o sen Norton, ingen av de hittar trojanen, men som sagt, så snart XP går ner i viloläge så visar AVG ovanstående *MORR*
Får nog kalla in nån som är bättre på engelska än jag , tur att det är fredag i morgon.
ah, det är en dold fil, du ser den om du klickar ur "dölj systemfiler" i 'mappalternativ" ( i 'verktyg').
just den här restore-grejen är ju den som avhandlas i länken jag länkade till. startar du om datorn misstänker jag att optimizern dyker upp igen? gör då som det står i länken och kör sen adaware. då BORDE det ha försvunnit.
Och näää!!! optimizern togs bort för flera dagar sen o har inte dykt upp igen.
Får väl blåsa skiten igen . Bara 1½ månad sen jag formaterade om, för att jag misstänkte virus (nätet blev bara segare o segare). Men det var ogjort arbete för det var SpringBort som krånglade igen
Då får jag istället sån här skit, jag som är såååå noga med vad jag tar hem o öppnar (har alltid brandväggen igång o uppdaterar o kör AVG:n varje dag)
IT & mobiler
Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Trädgård & Växter Förra året dog ett gäng gurkor, massa tomater och alla squash. Dom stod i ett balkongväxthus inomhus med kompostfaller i 2 rader högt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.