Dottern var duktig

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare cewe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 832
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dottern red istället för sin kompis igår.
Fick en ponny hon bara ridit en gång för 2-3 år sen, då det gick mindre bra.
L-D var då relativt ny och rejält pigg, vilket renderade i att han drog iväg i galoppen och dottern blev rädd.
Händelsen satt nog kvar lite i bakhuvudet, och även att hon sett L-D vara väldigt stark med en viss annan ryttare var det väldigt pirrigt innan hopplektionen.
Förutom ett språng som blev lite långt gick det strålande, har aldrig sett L-D gå så lungt nån gång. :bump:
Var jättebra för hennes självförtroende, verkligen.

Själv rider jag sista lektionen i morgon innan tävlingen den 1 juni. Superbra planering eller hur :p. Men det är ju inte jag som valt operationstid heller.
Jaja det går som det går

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 483
Senast: Nepenthe
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 672
Senast: Raderad medlem 147980
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 989
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Är jag knäpp som tycker det är skitkul rent ut sagt räkna foderstater? Min dotter tycker det nämligen att det är "så skevt vara taggad...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dina bästa tvätt tips!
  • Vad gör vi? Del CCXI
  • Sommartid

Hund, Katt, Andra Djur