Dottern var duktig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dottern red istället för sin kompis igår.
Fick en ponny hon bara ridit en gång för 2-3 år sen, då det gick mindre bra.
L-D var då relativt ny och rejält pigg, vilket renderade i att han drog iväg i galoppen och dottern blev rädd.
Händelsen satt nog kvar lite i bakhuvudet, och även att hon sett L-D vara väldigt stark med en viss annan ryttare var det väldigt pirrigt innan hopplektionen.
Förutom ett språng som blev lite långt gick det strålande, har aldrig sett L-D gå så lungt nån gång. :bump:
Var jättebra för hennes självförtroende, verkligen.

Själv rider jag sista lektionen i morgon innan tävlingen den 1 juni. Superbra planering eller hur :p. Men det är ju inte jag som valt operationstid heller.
Jaja det går som det går

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 818
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Är jag knäpp som tycker det är skitkul rent ut sagt räkna foderstater? Min dotter tycker det nämligen att det är "så skevt vara taggad...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är inne på första semesterveckan av fyra, och jag känner mig mest förvirrad. Det handlar om en jagande känsla av att det finns så...
Svar
0
· Visningar
869
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 216
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024