Hade en tidigare som postade en bild på varje celsiusdryck denne drack. *bild på celsius* I parken nu! 2h senare *bild på Celsius* På väg till gymmet! Alltså nej, låt mig slippa. Tack.
Vad är celsiusdryck
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade en tidigare som postade en bild på varje celsiusdryck denne drack. *bild på celsius* I parken nu! 2h senare *bild på Celsius* På väg till gymmet! Alltså nej, låt mig slippa. Tack.
Någon sorts dryck som visar att man är en mordern och hälsosam människa som tror på att man kan bränna fett via en dryck. Äh, jag har ingen aning. Men den ser ut såhär:Vad är celsiusdryck
Incheckningsgilla-sjukan, har den något namn? Jag har folk i feeden som checkar in på allt, och därtill får de inte helt ovanligt drösvis med gilla på incheckning på willys/systembolaget/hemmaisinsäng/ica/lindex. Wtf liksom?
mmm typ hälften av delningarna kunde vara av sorten "dela vidare som du har världens bästa dotter/son/hund/katt/mamma/pappa/getingbo/eller vad fan som helst" hyffsat tröttsamt att behöva scrolla sig igenom.45 på en timme? Jösses
Jag delar en del. Men oftast försöker jag göra det med en kommentar så att det blir åtminstone lite personligt. Dock läser jag sällan andras delningar om de gjort kommentaren "Viktig läsning!" för det låter så förbaskat tråkigt att något är "viktigt"
Har inte förstått vitsen med haschtag alls, vad är det bra för?* göra en haschtag- lista som är längre än svenska nationalencyklopedin (spyr!)
Har inte förstått vitsen med haschtag alls, vad är det bra för?
Faktiskt bra, om folk lärde sig använda dem rätt. Man taggar speciella ord eller händelser och man kan sen söka på just den taggen och få fram poster med taggen. Prova att skriva exempelvis #pride eller #stockholmpride i sökfältet, klicka på första med gul ikon som heter hashtag så får du upp alla som har gjort offentliga poster med dessa taggar.Har inte förstått vitsen med haschtag alls, vad är det bra för?
Faktiskt bra, om folk lärde sig använda dem rätt. Man taggar speciella ord eller händelser och man kan sen söka på just den taggen och få fram poster med taggen. Prova att skriva exempelvis #pride eller #stockholmpride i sökfältet, klicka på första med gul ikon som heter hashtag så får du upp alla som har gjort offentliga poster med dessa taggar.
Precis så. Ofta vet de som använder den typen av taggar inte ens hur det funkar.Absolut, oftast står det ju dessutom "#harhaftendåligdag #tyckersyndommig #jagärsåhimlalyckligjustidag" etc..så det är inte sökbara platser, händelser eller ord längre utan används snarare som ett märkligt sätt att beskriva en bild eller händelse på numera..och då gärna en miljon i följd Sjukt störande och är i alla fall det som jag avskyr som mest
HahahaAbsolut, oftast står det ju "#harhaftendåligdag #tyckersyndommig #jagärsåhimlalyckligjustidag" etc..så det är inte sökbara platser, händelser eller ord längre utan används snarare som ett märkligt sätt att beskriva en bild eller händelse på numera..och då gärna en miljon i följd Sjukt störande och är i alla fall det som jag avskyr som mest
Apropå grattisar, så postade en vän till mig detta idag:
Är det så att jag kan skönja en ny trend på FB med att skicka grattisar på vänners namnsdagar? Jag som lever med ett redan dåligt samvete över mitt sporadiska grattande av födelsedagar (du som inte blivit grattad av mig - ha överseende - viljan finns där men ej kraften o tiden, och nu på sommaren brist på internetuppkoppling). Så jag passar på nu och önskar alla grattis på alla födelsedagar och namnsdagar de närmaste 10 åren. Grattis!
Det tycker jag med! På fb använder jag hashtags bara på skoj, för att det är ett kul sätt tillföra lite mer information.Hahaha
Jag tycker det är skapligt roligt