Doppresent?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Fannsan

Det är så svårt! Min fina lilla brorsdotter ska döpas och jag vill verkligen ge henne något fint! Inte några tråkiga silverbestick eller en fotoram med nallar på... Men jag kan verkligen inte komma på vad! HJÄLP! :confused:

Sv: Doppresent?!

När min kompis son döptes så köpte jag en fin bok, barnkammarboken. Men sagor, rim, sånger och en cdskiva med :laugh:

Hörde om nån som gett bort en flaska vin som doppresent, som kunde lagras fram till 18 års dagen.
Tyckte jag var orginellt och roligt.

Min dotter fick en häst :D
Min dotter gav min systers dotters dotter en pool :D

Övriga skaer kan vara ett presentkort på en resa tillsammans med dig som kan lösas ut om 4 år och frammåt. Det tycker jag personligen är en jättebra sak :)

Tyckte annars att vin idén var jättebra!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
521
Senast: FrDrake
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 467
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama