Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det verkligen roligt att få en sån där tennpryl? Den står i en hylla när barnet är litet och sen när barnet blir vuxet, så är det inte direkt nåt som man tar med sig och har i bokhyllan i sin egen bostad... Inte jag iaf.
Jag ska på dop om några veckor. En gammal klasskompis till mig ska döpa sin lilla 6-månadersflicka. Jag har aldrig varit på dop i vuxen ålder och är nu lite fundersam på vad jag ska köpa...
Någon som har nån bra idé?
//aemaria
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Min skattkammares sångbok!! Finns liknande som kan förväxlas men det ska vara just "Min skattkammare"s. Skitbra!
Jamen, den är ju jättefin! Det var en bra idé! Den finns också inspelad av svenska artister. Tror Naxos har dem.
Oj det är ju det enda jag använder idag, mina fina ljusstakar och sparbössan, småbarnsbesticken ligger i besticklådan men det finns ingen användning för, halsband använder jag väldigt sällan så det halsbandet ligger i smyckeslådan... Men tända ljus har jag väldigt ofta, minst en gång i veckan och då tänds ljusstakarna jag fick i dopgåva...har oxå tenngrejer från dopet och det är då inget jag har framme... ligger i nån kartong på mammas vind...