Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att han är så gammal?Oftast sker väl dop under första året. Men om vi antar att du har rätt (
) så kanske Duplo kunde vara något i leksaksväg? Det är ju som större lego och därmed inget man direkt kan ha ”för mycket av”.
Kläder går såklart också att ge, men det blir ju egentligen lite mer av present till föräldrarna (och då bör du kolla storlek och kanske även vilken typ av kläder som föredras).
Böcker skulle kunna vara ett alternativ annars? Det är i alla fall något jag uppskattar att ha många av för att variera, men kostar ju en del om man ska köpa en massa själv.
Egentligen helt OT, men en kompis döptes då hon var 5, samtidigt med den då nyfödda lillasystern. Det hade helt enkelt inte blivit av tidigare, familjen bodde mycket avsides och tyckte det var opraktiskt att ta sig till kyrkan bara för att.Är du säker på att han är så gammal?Oftast sker väl dop under första året. Men om vi antar att du har rätt (
) så kanske Duplo kunde vara något i leksaksväg? Det är ju som större lego och därmed inget man direkt kan ha ”för mycket av”.
Kläder går såklart också att ge, men det blir ju egentligen lite mer av present till föräldrarna (och då bör du kolla storlek och kanske även vilken typ av kläder som föredras).
Böcker skulle kunna vara ett alternativ annars? Det är i alla fall något jag uppskattar att ha många av för att variera, men kostar ju en del om man ska köpa en massa själv.
Egentligen helt OT, men en kompis döptes då hon var 5, samtidigt med den då nyfödda lillasystern. Det hade helt enkelt inte blivit av tidigare, familjen bodde mycket avsides och tyckte det var opraktiskt att ta sig till kyrkan bara för att.
Hon tycker att det är roligt att minnas sitt eget dop, och hon sade själv till prästen vad hon skulle heta.
När mina barn har döpts har de av flera personer fått en symbolisk present, typ en nalle, och sedan en insättning till någon välgörenhet, Mycket uppskattat av oss! När vår yngste son döptes våren 2022 skrev vi på inbjudan att vi önskade oss att de som present tänkte på andra barn i Europa som just nu är i betydligt större behov av omtanke än vår son. Det fungerade nästanFolk följde vår önskan men var också några (typ mormor
) som också köpte present till dopbarnet.
Den gillar mina barn (2 och 3,5 år) jättemycket!Den här boken har vi, den har varit och är väldigt populär!