Domarprotokoll!

A

annafrida

Hej!
Jag ska rida en programridning på fredag, och bad att få rida Debutantprogrammet (2007). Det var ok så länge jag skaffade fram protokollet själv.
Men nu har jag dammsugit SvRF och hittar inte några slags protokoll alls? Trodde sånt var tillgängligt eftersom själva programmen finns att hämta ner...
Var får jag tag på protokoll?

Tacksam för hjälp! :)

Sv: Domarprotokoll!

Jo, det där är ju programmen. Men jag är ute efter protokollet med plats för domarens betyg och kommentarer! :)

De får man köpa från Srf kostar väl 20:- eller något. vanligtvis köps ett ex. sen kopierar man upp resten.

Åh, det kan man ju säkert. Det är ju ett helt rimligt pris också...
Men det slutade med att jag gjorde ett själv i excel! :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 497
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 817
Senast: Lhas
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 605
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: Zamira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julmat 2024
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Ettåring och julgran

Hund, Katt, Andra Djur