Dom här staketen som man kan..

Sidekick

Trådstartare
.. Bygga en runcorall med, av metall. Vart sjutton hittar man dom?? Jag har letat mig tokig. Och inte vet jag vad man ska söka på heller, det är ju såna där staket som man har boskap i egentligen, typ.

Hjälp mig!

Sv: Dom här staketen som man kan..

hejsan
gå in på Nordpost, Bole. (finns kataloger från dem med grejer för lantbruk och djurhållning)
eller kolla om det finns med på ATL:s hemsida i tidningen vet jag att det finns företag som annonserar om boskapsgrindar/;)

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 676
Senast: corzette
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
925
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 995
Senast: warg
·
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka