Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fick en Dolce Gusto kapselmaskin i julklapp och är mycket nöjd.
Jag undrar nu bara om ni kan hjälpa mig att välja/hitta en bra, snygg och praktisk kapselförvaring?
Hur förvarar ni kapslarna?
Hur är det billigast att köpa kapslar? På nätet eller i vanliga matbutken?
Jag har mina nespressokapslar i porslinsburkar/krus i ett köksskåp. Burkarna är i huvudsak köpta på Tradera. Jag tycker inte ställen som säljs som tillbehör till kapselmaskinerna är snygga alls.
Nu har jag en Caffitaly, så jag fick ett kapselställ från Löfbergs egna shop, och det ser precis ut som det hestmannen (hoppas det blev rätt?) länkade till här ovan, bara att mitt är lite högre kanonbra, mitt rymmer 36 kapslar.
Jag har handlat kapslar från Löfbergs shop, men också från en sida som heter DeliCo.. Bara att googla
Jag har utöver kapselstället, en serveringslåda och även kapslar i en glasvas, men den kommer bli överflödig nu
Kläder & Bli fin
Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Kropp & Själ Min pappa fick väldigt bra effekt på sina snarkningar med någon liten plastpryl som håller ut näsvingarna. Vet tyvärr inte exakt vad den...
Hundavel & Ras Jo jag har försökt att promota vanlig golden, som jag tycker är supertrevliga ofta och verkligen är anpassningsbara. Är själv uppvuxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.