Dogo Argentino

Torktumlare

Trådstartare
Har någon här på buke någon Dogo i sin närhet eller vet ni hur de är? Jag har börjat gilla denna rasen men har bara mött ca 6 stycken (olika ägare) & alla var underbart snälla och mkt fint temprament men jag vet att detta inte räker för att bara bums skaffa sig en ras som sedan kanske inte alls passar & självklart pratar uppfödarna bara om hur bra just deras ras är osv. Men ni här kan ni något om denna rasen? Eller har ni någon annan ras att rekomendera? Vad används hunden till? Jag själv är INTE intresserad av jakt utan kanske agility & annars en helt vanlig aktiv hund som kan vara i stallet, följa med på ridturer, cyckelturer. Annars har jag tänkt en grand danioa (stavning:confused: ) fast de kanske blir "lite" stora i längden :angel: Tack i förhand!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 776
Senast: Praefatio
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 534
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Övr. Katt Funderar lite, OM det blir möjligt/lämpligt för mig att skaffa katt i framtiden och i så fall vilka raser som skulle kunna passa? Är...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 230
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp