Sv: Dogdayzz

Jag var tvungen att testa dogdayzz, så nu har jag två Bc's ^^

Jag har två frågor :angel:
De är båda i " poor health " trots mat, vatten, lek, promenader och reparationer av kenneln! :confused:
Vetten gör ju inget heller :grin: What to do?

Sen räddade jag en Bc-tik som nu visade sig vara dräktig... Vad gör jag? När kommer valparna, och kan jag veta ifall valparna kommer vara renrasiga? :D
 
Sv: Dogdayzz

Jag var tvungen att testa dogdayzz, så nu har jag två Bc's ^^

Jag har två frågor :angel:
De är båda i " poor health " trots mat, vatten, lek, promenader och reparationer av kenneln! :confused:
Vetten gör ju inget heller :grin: What to do?

Sen räddade jag en Bc-tik som nu visade sig vara dräktig... Vad gör jag? När kommer valparna, och kan jag veta ifall valparna kommer vara renrasiga? :D

Dessvärre är det den medlemmen som avlade tiken som får valparna oavsett om det är du som äger den nu, när, under och efter valpfödsel och tiden tills tiken går att para igen.

Är hundarna vaccinerade? Sen tar det 2-3 dagars daglig skötsel för att de ska få exellent skötsel. För att kolla så du inte missat nån skötsel detalj är det lättast att kolla överblicken av hundarna på kennel > kennel > runs (och så länken där). De ska då vara gröna ploppar hela vägen när det är som bäst. Fast det är overall statusen som gills (ikon som ett hjärta på den sidan).


Hundar som avlas får bättre valpar än de själva om de är i 100% kondition när de paras. Presterar bättre på tävling gör de också x)
 
Sv: Dogdayzz

Ah, men vad bra då slipper jag blandraser då ^^

Det står iaf " Current " på vaccinationen :)
De har rött på " health " och " Weight " men det blir bättre alltså? Och de har 70% under hjärtat :)
 
Sv: Dogdayzz

En till dum fråga :o

Jag fick inte min lön idag, varför? Gick in på " Help " iaf, och där stod det bland annat " As long as all the dogs in your kennel have been cared for in the last 3 days, you will receive your pay. "
Och det har jag ju, jag har 3 vovvar, som inte har så bra i health än, har det med saken att göra? :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ja, det är en av de där välja rätt hundras trådarna igen :p Men det här är lite mera på seriöst skoj då jag inte planerar att skaffa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 011
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Unga brottslingar
  • Jämställt förhållande

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp