Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, på pannbandet är de . Lite synd nästan att det är just på pannbandet, särskilt då jag bytar pannband till olika tillfällen . Gillar då OS lösning med att ha det på käkremmen (ialf rundsydda).
Så här ser mitt ut
Det är ett V- /U-format pannband (beroende på vad man vill kalla det) från OS med kristaller som gnistrar i regnbågens färger
Kostade 850kr (dyrt, men värt det i efterhand )
stl 2 + rundsydd (hålen är stora nog för rundsytt). Passar bra til mina storhästar. Men har ett annat OSpannband i stl 2 (ej för rundsytt) och dte är i absolut kortaste laget för mina storhästar tyvärr . Skulle jag köpa ett till i framtiden så ska jag ha stl 3!
Hästnyheter En annan ÖD där hon tävlat helgen innan ringde upp tävlingsplatsens ÖD och talade om att hon överskridit antal starter tolkade jag det som.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.