B

brageh

DMSO (Dimethylsulfoxide)

Någon som vet var man kan få tag på den här produkten i Sverige?
Har hittat på naturensdroger.se, men undrar om det finns att beställa på fler ställen? :devil:

Sv: Dmso

Centaur skrev:
DMSO=löksoppa och finns (fanns iaf) på apoteket.

Men det är starka saker..

Jo, bör hanteras varsamt.. OM det nu fortfarande finns på apoteket, är det receptbelagt tro? :crazy:

Du måste ha en veterinär att skriva ut det. Kan fås med eller utan cortison. Och kostar multum :crazy:

giffan skrev:
Du måste ha en veterinär att skriva ut det. Kan fås med eller utan cortison. Och kostar multum :crazy:

Multum är i runda slängar ca? ;) Drygt 200kr flaskan på naturensdroger iaf..

skojar du med mig?!!! herrejössanes jag skulel ha köpt med mig väskan full från usa och sålt på svarta marknaden haha. har ni bara med en dmso och en dmc (med kortison)

+ att man bör använda handskar och inte andas in då det kan vara cancerframkallande

Liknande trådar

Foder & Strö Tjo, tycker mig ha läst här ibland att det finns ställen där man kan få specialkomponerat mineralfoder utifrån analys å behov; så bara...
Svar
9
· Visningar
458
Senast: WildHorse
·
Hästvård Jag undrar om det är fler med äldre hästar som upplevt att deras häst verkar lite senila? Jag har en 20 +häst som börjat uppvisa lite...
Svar
7
· Visningar
910
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 430
Senast: Ramona
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
560
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam