DMi Borås inställt, blir av på Bränntomt istället.

M

Magic_Mac

Är det bara jag som har sett det? DM:et ska tydligen ( om jag har uppfattat det rätt ) gå i debutant. Den 1:a oktober kommer tävlingen gå av, alltså nästa helg. Ni som skulle varit med på Borås, ska ni vara med här?! Jag vet inte om jag ska vara med, skulle vara jättekul, men hemmaklubben har tävling.

Hittade den här informationen på Västergötlands Ridsportsförbundets hemsida!!:)

Sv: DMi Borås inställt, blir av på Bränntomt istället.

Hej!
Hade ingen aning om det, var ligger Bränntomt?? Och var hittar jag deras hemsida med proposition??

Du får gå in på Ridsports hemsida, gå sedan in på organistation och sedan distriktförbund.:) Sedan klickar du på sök distrikt, Västergötland såklart;) Sen kommer lite information upp samt deras hemsida. Klicka på den så kommer du fram till denna informationen!:D Står ingen hemsida, jo, att Skaraborgs Ponnysällskap anordnar det!!

Hoppas att du förstår det jag har försökt att förklara för dig, är ju inte världsbäst på att förklara...!:angel:

DM:et ska tydligen ( om jag har uppfattat det rätt ) gå i debutant. )
Nu läste jag lite fel...:o :angel: Det ska gå i Lätt för C-ponny och D-ponny men i debutant för B-ponny...!;)

Så, nu ska nog allt vara rätt. och jag har anmält mig, så jag ska iallafall åka dit!!:banana: Ska någon annan dit?!

Å tack för hjälpen!!:)
Jag är oxå anmäld nu:)

jag skulle varit och kolla i borås, men det var ju inget....
som vanligt.... nästan varenda år är det inställt..

Ååå jag skulle ha debuterat i Borås, jag blev jätteledsen när det inte blev av...
Men... är det redan nästa helg? Då är nog det kört för min del... :cry: (fast det kanske inte fanns ngn debutant för D-ponny iaf?)

Nu läste jag lite fel...:o :angel: Det ska gå i Lätt för C-ponny och D-ponny men i debutant för B-ponny...!;)

Så, nu ska nog allt vara rätt. och jag har anmält mig, så jag ska iallafall åka dit!!:banana: Ska någon annan dit?!

JA O MIN D-PONNY SKA VA MED:)

Tyvärr så verkar det som det bara blir DM där... Alltså Lätt förutom på b-ponny, som det går i debutant!:)

Okej, men vad skönt, för då behöver jag inte vara ledsen för att ingen kan köra - jag hade ju ändå inte kunnat vara med! ;)

Okej, men vad skönt, för då behöver jag inte vara ledsen för att ingen kan köra - jag hade ju ändå inte kunnat vara med! ;)

Ja precis!!:) Man får tänka så!!:p

Ingen annan som ska dit?!:bump:

då antar jag att endast DM kommer bli av och inte de övriga klasserna :cry: trodde jag skulle få debutera iår

vet nån vad det blir för underlag, tider??:crazy:

Jag vet faktist ingenting.. Har aldrig varit där innan, får bara hoppas att det är bra underlag eftersom det regnet nu dom senaste dagarna....

Angående tiderna, har för mig att mamma sa att b-ponnyerna börjar dressyren kl.8 annars så vet jag inte....

Jag ska inte dit, ska debutera fälttävlan till våren :angel:
(skulle ju precis som castle_bar debuterat i Borås...)

Min klubb- och lagkompis kommer dock dit med sin C-ponny, såhär ser de ut;

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_17/04510000-04519999/640x480/4510135.jpg
--

Bränntomt har anordnat SM i fälttävlan för några år sedan om jag inte minns fel..
Ridbanan är dock liten och trång :angel: (har hopptävlat där)

Fälttävlansbanan såg jättehärlig ut däremot :love:

Lycka till alla ni som ska på DM:et

Okej ,jag får väl kika runt lite när jag är där och se ifall jag kan se henne!!:)

Ridbanan är dock liten och trång (har hopptävlat där)
Äsch, och jag (och hästen ) som hatar små ridbanor...:( Han går såå mycket bättre på stora ridbanor då han får plats att galoppera på!!:love:

Lycka till alla ni som ska på DM:et
Tack...!!:bow: :love:

Förresten, starttiderna har ju kommit!! När startar ni?! Jag rider dressyren kl.10 om jag inte minns fel!;)

Jaha, då gäller det imorgon då!!:D Har för mig att mamma sa att det bara var 6st startande i DM:et (d-ponny). Rider 9.26 imorgon, men jag måste åka med min kompis eftersom min pappa måste ha tillgång till bilen och hon startar 8.30 vilket innebär att vi måste åka 5.30 imorgon...!!:eek: :cry: :crazy: Måste gå upp ca 4.30 så nu måste jag gå och sova!!:crazy:

Lycka till, alla som åker dit!!:love:

Haha, bara jag som skriver i den här tråden!!:angel:

Hur gick det gör ni som var med?!:) Terrängen var ju en mardröm, ingen bra bana att börja debuten på Lätt på!!:crazy: :eek: Kom till 8:an, var bara glad att jag inte kom längre, det stora upphoppet, vattnet, trappan mm hade han aldrig klarat!!:crazy: Aja, vilka var ni?!:p Det var ju bara 5st som kom runt banan, resten stannade ut sig!!:crazy:

Förresten, ni som ville åka dit, men det bara fanns Lätt, det fanns Debutant för d-ponny med. Visste inte det förrens jag kom dit!!:p

Jepp, SOmbrero. STannade han också ut sig? tråkigt :(
Och du också förstod jag...?
Hur gick det för dig i övrigt under dagen då?

Tråkigt att banan var så svår =/
Vem/vilka vann DM:et nu då? :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 067
Kropp & Själ Lägger tråden här, då problemet för mig inte är hästrelaterat. Jag har haft lite otur med skador på mig själv senaste åren. Har ridit...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 511
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Usch jag känner mig väldigt upprörd över sättet SBK/UG lydnad (utvecklignsgruppen för lydnad) hanterar arbetat med de nya...
Svar
11
· Visningar
1 275
Senast: Kattla
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka