djursjukhuset i ängelholm

tralala

Trådstartare
på tisdag ska jag följa med hästen till djursjukhuset i ängelholm för att kolla ryggen. han ömmar i ryggen och vi vet inte vad det är.
någon som vet om de är bra i ängelholm? har aldrig varit där tidigare men vår veterinär sa att de var bra där. någon som har några erfarenheter att dela med sig av?

//Linda :bump:

Menar du Huntley?? :confused: (det enda "större" jag vet där, och jag bor just där så jag borde ju veta :D)
Jag åker alltid till Stenestad - de har vad jag Verkligen kallar förklassig vård och personal :bow: :bow:. Har hört både bra och dåligt om ä-holm. Men så är det ju med alla veterinärer :).

Jag var i Stenestad med förra pållen när han hade problem med hasen, mycket fin klinik och trevlig o kunnig personal. HBG åker jag till om det är akut. :)

Stenestad är Kanon på hältor :bow:.
Det ska vara akut, och då menar jag verkligen AKUT, om jag ska sätta min fot i Helsingborg.

Tycker inte om stnestad, dåjag känner hästar som åkt dit alltid har blitt utdömda... :(

Mm...men en häst blir ju inte utdömd bara "för att", finns ju en sjukdomshistoria bakom. Med bättre eller sämre prognos, i ditt fall tydligen sämre :(

Menar du Huntley så är de duktiga!
Det enda negativa med dem är att räkningen kommer ca 6 månader efter att man varit där..
Jag åkte alltid dit förut när jag hade pållen i Ä-holm.
Nu bor jag dock i en annan stad :D och har en veterinär som kommer till mig så fort jag ringer
(vilken de på Huntley kunde vara lite dåliga på).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
1 579
Senast: Rikke
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 978
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 534
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat