DjurplÅgeri!!

Sv: DjurplÅgeri!!

SJUKT SJUKT SJUKT ..jag vet att jag måste gå och spy snart...ångrar att jag tittade det var i särklass det värsta jag sett...jag brukar inte vara så känslig....men detta kommer etsa sig fast på näthinnan....


VAARFÖÖR I HELVETE KAN DE INTE AVLIVA DEM FÖRST::::

har hört att skinnet blir bättre om det görs när de är levande men va faan....

:eek: :cry:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

squarepants skrev:
det är bara så.. åååh! så jävla likt människan.
så otroligt hjärtlöst och elakt och det finns fan inte ord! :mad:

men jag kan bara inte förstå varför dom i detta fallet inte kunde avliva djuren först?????? Vad är anledningen NU DÅ?! :mad:
Att köttet smakar bättre om det (vad det nu är dom GÖR) görs på levande djur?? :cry:

När det gäller päls så säger "dom" ju att de flås levande för att pälsen blir finare då. :mad: :cry: :mad: :cry: ALLTSÅ pga männsikors FÅFÄNGA!!!!!!!! jag blir så arggggg så jag kokar :devil:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Lindaslycka skrev:
SJUKT SJUKT SJUKT ..jag vet att jag måste gå och spy snart...ångrar att jag tittade det var i särklass det värsta jag sett...jag brukar inte vara så känslig....men detta kommer etsa sig fast på näthinnan....


VAARFÖÖR I HELVETE KAN DE INTE AVLIVA DEM FÖRST::::

har hört att skinnet blir bättre om det görs när de är levande men va faan....

:eek: :cry:

Jag såg den filmen om tvättbjörnaran för ett par veckor sen (dock inte HELA - klarade inte det). Mailade Djurens Rätt om en protestlista och jag fick svar av dom att dom skulle försöka få till en protestlista åtminstone. Han hade i sin tur mailat PETA o frågat var dom fått tag i filmen osv. De behövde lite mer bakgrund om det ska göras en lista. (dock hade han sett en massa liknande filmer förut så det var inte som att det var något nytt för dom, så klart)

Det finns för övrigt en massa protestlistor på deras hemsida, bland annat om pälshandel på andra djur (hundar o katter tror jag). GÅ IN PÅ SIDAN OCH SKRIV NER ERA NAMN PÅ LISTORNA! Och bli medlemmar i Djurens Rätt.
www.djurensratt.se
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Startar en ny tråd omd etta med pälsindustrin så att fler kan påverka MOT det! Protestera osv.

Sätter den på GNÄGG eftersom den egntligen inte hör till "Häst".
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Detta är det hemskaste jag sett i mitt liv. Jag blev alldeles skakis. Man tappar ju tron på världen. Har precis oxå läst en bok om hur en mamma försöker skydda sitt barn från incest av pappan. Den boken satte sig ordentligt, men detta satte sig bra mycket djupare. Hur kan man hjälpa fast man inte har någe mycke pengar över. Gosse jag önskar man vore miljonär och kunde hjälpa alla djur och människor i nöd. Det som är irriterande är att människor blundar för sånt här. Skulle vi alla istället öppna ögonen och engagera oss så skulle vi kunna sätta stopp för så mycket skit i världen. Om vi bara gaddade ihop oss. Ett ordspråk som verkligen stämmer är: Det man inte vet mår man inte dåligt av.... bara tess det drabbar en själv... Usch tänk om man själv vore ett av dom där djuren...
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Jag pallade helt enkelt inte att se klart filmerna jag klickade på. Med ett hagelgevär i handen i dom trakterna så vet jag att jag skulle få livstid eller bli dödsdömd, gå till världshistorien och antagligen också bli hyllad av djurälskare världen över. Nån mer som är på? :devil:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Ja jag direkt :mad: :cry: !

Fast jag inte har vågat titta på filmen
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Fy faan va vidrigt!!!
De var de värsta jag nånsin sett...
Mår illa... Tårarna bränner bakom ögonlocken...
Klarade inte att se klart...
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Håller med dig!!
såg filmen igår men klarade inte av att se allt:eek: men finns fortfarande i mina tankar:eek:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Klarade inte av att titta mycket. :cry: :cry:
Det sägs att människor är kloka men tvivlar starkt på det ibland när man hör om sånt här!! :mad: :confused: Vi åker upp till månen, uppfinner saker, botar sjukdomar... m.m, m.m Men så finns det såna som gör sånt här....!! :mad: :cry:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Det här något av det överjävligaste jag någonsin sett!!!

Som andra skrivit, jag brukar inte vara blödig men nu blev jag kräkfärdig. Den här filmen borde spelas upp utanför pälsaffärerna, undrar hur många kunder de skulle få då:devil:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Fy fan rent ut sagt.....tittade inte ens klart..........
tycker gränsen e nådd för längesen.......tycker tom att det är djurplågeri om man sparkar efter en hund som jag sett folk gör!!!!!!!!!!USCH!!!!!!!!!!!
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Djurplågeri är det väl om man utsätter djuret för ONÖDIGT LIDANDE. Vilket händer alltför ofta:cry: Slakta dom är min mening, människorna alltså.
 
Sv: DjurplÅgeri!!

Djurplågeri är när djuret lider fysiskt (får ont) eller psykiskt (mår dåligt) av behandlingen. Tycker jag iallafall. Men djurplågeri är mycket vanligare än vad man tror. Det räcker att man tittar på ridskolorna eller tävlingar då kan man se folk som är dumma vid sina hästar. Jag har tagit hand om en häst som har haft det dåligt och det var det bästa jag någonsin kunnat göra för det var en sådan glädje varje gång man såg att han litade mer och mer på mig. Men också måmga tårar när man såg att han mådde dåligt! Dock borde det inte finnas djur som mår dåligt!:cry: Hårdare straff tycker jag så kanske folk är snällare mot sina djur och det borde bli lättare att bli straffad! Jag tycker de som gör illa djur kan få samma behandling! Varför ska de vara mer värda än djur!:devil:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

FY FAN vad vidrigt ..klarade inte av att se hela filmen... det var för mycket för mig..:( :mad:
 
Sv: DjurplÅgeri!!

PeRosa skrev:
Klarade inte av att titta mycket. :cry: :cry:
Det sägs att människor är kloka men tvivlar starkt på det ibland när man hör om sånt här!! :mad: :confused: Vi åker upp till månen, uppfinner saker, botar sjukdomar... m.m, m.m Men så finns det såna som gör sånt här....!! :mad: :cry:
Ja man blir deppig......det var sånt rabalder när vi
skulle in i millenium år 2000 nu är det år 2006
och det känns som om vi inte har hunnit längre än
närdå.....? vilket år ? 1300-talet eller...?
Människan är fortfarande jordens farligaste och vidrigaste djur!
Snart är det nog någon högre makt som raderar
oss från jordens yta!
För vi är inte bättre än elakartade bakterier.
Jo några av oss vill i alla fall vara godartade ;) .
 
Sv: DjurplÅgeri!!

att det finns människor som gör på detta vis blir jag fasinerad av... det finns inte med i min värld:cry:. djur har ju fan lika stor rätt att leva som vi har ....
 

Liknande trådar

D
Övr. Djur Animal rights hävdar att ca 85% av alla pälser kommer från djur som bli flådda levande, ska det vara så här?:confused: Se...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 316
Senast: Annna_91
·
Övr. Djur jag förstår inte att det finns så kalla männiksor som kan göra såhä mot djur!!! :cry::cry: de borde få vara med om samma sak.. "när...
Svar
10
· Visningar
1 343
Senast: Applepie
·
Övr. Djur Finns det nån människa i hela världen som med gott samvete kan försvara dessa handlingar:confused: Jag har inte sett mer än kanske 10...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
11 762

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp