Djurparksarbetare?

Fraggel_Tess

Trådstartare
Tjoflöjt! Jag undrar om det allvetande forumet har några djurparksarbetare här? Har startat upp ett tema på mitt jobb (förskola) och har lite frågor.

Nej inte nu men jag är i princip uppväxt på en då min pappa var djurparksdirektör (för en stor park) när jag var liten/yngre/ung. Jobbade en hel del där då. Kanske kan svara på nåt, fast jag kanske ska nämna att jag är 100% mot djurparker som sådana nuförtiden:angel:

Tack @Ninnurur :D

Jag är! Eller just precis nu inte anställd av en djurpark, men jobbar tätt med flera djurparker i mitt "day job" och planerar att säsonga även nästa år på "min" park.

Liknande trådar

Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 288
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: sjoberga
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
778
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama