djupet på pajerons bagageutrymme...

kisse

Trådstartare
Det lär bli en pajero till slut nu, men jag behöver veta en sak till som min man inte lyckats få reda på genom mailkontakt med flera olika bilhandlare... Hur djupt blir bagageutrymmet när tredje raden med säten är uppfällda (på plats)? Det framgår inte på mitsubishis hemsida:mad:.

Den "smalaste" syskonvagn jag lyckats hitta hittills är urban jungle. Höjden på den ihopfälld är 30 cm, så jag räknar med att ha den stående på högkant. Lite meckigt, men jag har verkligen letat både bil och vagn.

Kan någon med pajero mäta åt mig, på smalaste stället, eller kan någon måttet i huvudet? En bilhandlare trodde 40 cm, men det var så oklart vart han mätte, det måste ju mätas på smalaste stället...

Sv: djupet på pajerons bagageutrymme...

Kan tyvärr inte hjälpa dig med måttet på Pajeron. Men måste bara säga att du kommer inte att ångra dig när det gäller val av vagn! Den är helt suverän!

Vi har numera en Nissan X-trail och om vi ska ha med oss hunden så ställer vi vagnen på högkant längst in och sedan buren utanför, fungerar jättebra!

Hoppas någon kan hjälpa dig med mätningen! :)

/Timsetim

Jag antar att det är en Wagon du har? Du borde få in vagnen. Vi har en Sport och den får jag in en tvillingvagn, inställd, och den är ju stor. Mitsubishi har faktiskt stora utrymmen:laugh:. Det finns ingen bilhandlare som har en sån inne som kan mäta annars?

Hmm, ja vad heter den... Den 7 sitsiga som får dra 3300 el 3500. Vi har inte köpt bilen än o bilhandlarna verkar liksom bara tycka att köp bilen du, vagnen går säkert in... Får försöka åka i helgen o mäta själv.:)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka