Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det jag gissar mig till är att bsf och hedinn inte är i lyan tillsammans - inte heller Q och LenaH. Det har ju varit rätt så förödande för ulvarna att rösta på en kollega i DL1 på senare tid.

Bsf's teori är så himla märklig - hon själv valde ju också Kaa. Fattar nada.
Fio röstar på bsf - med en annan teori som jag inte fattar. Hur ska någon kunna signalera om man inte vet vem som den ska signalera till? Och varför skulle en röst på Hedinn vara en signal? Hon säger sig dessutom inte ha läst igenom rollbeskrivningarna.
Q's teori är hittills den enda som jag fattar.

cirkus röstar på fio - för att jag tycker hon är skum som inte läst igenom rollbeskrivningen ordentligt. Det brukar vara ulvigt. Hennes teori om bsf är väldigt konstig.

Du menar att mina förstadagsteorier brukar vara normala och logiska, det tackar jag för :rofl:

Kan tycka att cirkus är lite väl snabb att rösta på fio utan att låta henne förklara sig. Hade varit förståeligt om @cirkus hade tidsbrist, men hon är kvar i tråden och har nu bestämt sig för att jag är skum också. :confused:

Men @fio din teori är alltså att blacksmithfarm är onda siaren? Sedan att hon signalerar på något vis för att få lyan att förstå, men jag begriper inte vad rösten på hedinn ska signalera?

Men du fattar ju ingenting :p

Hon röstar på en förmodad god tror jag men ger sken av att hon röstar på en ond för att signalera...

Det var väl logiskt, hur kunde du inte fatta det :angel:
Har du nån slags teori om att den som röstar först är ond utanför lyan?
Det skulle ju vara krångligt med tanke på att en del av oss har andra saker som går före ibland, tex jobb eller så...

Då köper jag mer om man röstar på @Snurrfian för att hon borde vara ond utanför. :D

Även jag tycker @fio är ngt oklar i son teori men det är faktiskt @Blacksmithfarm också!

Hennes teori som baseras på valet av Kaa som svar på obligatoriska frågan blir ju knepigt när hon själv svarat samma sak!?

Röstlista DL1 kl 21

14.20 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
19.31 quarter4ever röstar på LenaH
19.50 Fio röstar på Blacksmithfarm
20.02 cirkus röstar på fio

Hedinn 1
LenaH 1
BSF 1
Fio 1

Jag kör min standardiserade teori i dl 1 om vem som är fåret som försöker signalera till lyan

Fio röstar på Blacksmithfarm
Om jag förstår dig rätt. Du tror att bsf är en ond som försöker signalera till en annan ond?

standardiserade teori?

Du brukar ju rösta/misstänka den som teorier om att någon signalerar. Förutom den gången du själv var utanför lyan.

För övrigt noterar jag att @quarter4ever verkar ha startat en ny standard i förra leken - att försöka lyncha mig DL1... Det säger mig inte så mycket om hennes roll även om det skulle vara enkelt för mig att utgå ifrån att hon är ond iom rösten men jag lägger det i "noterat-högen".

Jag blir inte klok på det här med fio, inte förklarar hon så jag förstår heller. Men jag vill ge henne en chans att faktiskt förklara sig och där tycker jag cirkus lite väl snabbt röstade på henne och sedan när jag började försöka ta reda på vad fio egentligen menade, så tyckte cirkus att jag också var skum. Därför

Habina röstar på cirkus

Jag tycker att det är väldigt skumt att vilja vara shere khan som @Idahoe väljer. Och att ingen notera det heller... visserligen förklara hon det med att hon gillar tigrar men ändå... Jag undrar jag om det är ett försök att signalera till lyan eller om det faktiskt är att hon gillar tigrar. Men snurrfian röstar på idahoe eftersom jag tycker att det är skumt att vilja vara en ond karaktär.

Röstlista DL1 kl 21

14.20 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
19.31 quarter4ever röstar på LenaH
19.50 Fio röstar på Blacksmithfarm
20.02 cirkus röstar på fio
20:42 Habina röstar på cirkus
20:42 snurrfian röstar på idahoe

Hedinn 1
LenaH 1
BSF 1
Fio 1
cirkus 1
idahoe 1

Alltså fio gör det som jag tycker hon brukar misstänka andra för. Och senast hon gjorde så var hon ond utanför lyan. Hon kan mycket väl vara ond men jag hade gärna velat se mer av henne först.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka