Djungelboken - ulvlek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, de två senaste. Och du får nog justera skummometern.
Att tycka det är skumt att vilja spela huvudrollen och att din teori är worthy känns mer än lovligt pretentiöst. :p
ja men du skrev ju att det var efter förra leken? :confused:
För mig så betyder det typ en lek bort .. men jaja -- whatever...

Fast Kung Louie är väl också ond? Eller är det bara jag som aldrig gillade honom som liten? :o
Nja jag tror inte att han är ond? Jag kan ha fel, men i mitt minne är han lite dryg och maktgalen men hjälper till att jaga bort shere Khan? Någon som har koll? Google hjälper mig inte på den här punkten...

Det har väl inte Snurrfian gjort? Det var väl det jag skrev som tolkades så (minns dock inte om det var av Snurrfian eller någon annan).

Tycker du det är skummare än att fio gör vad du anser hon brukar misstänka andra för? Det tycker jag verkar skumt i så fall.

Hedinn röstar på Artline
Rösten på snurrfian är att jag måste rösta på någon och vill se mer av fio först.

Varför då ?
Jag fattar verkligen inte ? Vad är märkligt ?
Om du lägger en röst på mig så får du räkna med att den blir ifrågasatt även om det är DL1. Hade du avfärdat den med att det var det bästa du kunde komma på så hade jag släppt det helt för så är det för de flesta av oss första DL men du fortsatte vidare på skumspåret utan någon vidare täckning och det är lite intressant.

O & o för mig nu, klockan ringer 0500. :)

Röstlista DL1 kl 21

14.20 Blacksmithfarm röstar på Hedinn
19.31 quarter4ever röstar på LenaH
19.50 Fio röstar på Blacksmithfarm
20.02 cirkus röstar på fio
20:42 Habina röstar på cirkus
20:42 snurrfian röstar på idahoe

20:54 LenaH röstar på Idahoe
20:55 Artline röstar på snurrfian
20:56 Gabby_Ossi röstar på fio
20:58 Hedinn röstar på Artline

Fio 2
idahoe 2

Hedinn 1
LenaH 1
Blacksmithfarm 1
cirkus 1
snurrfian 1
artline 1

Men hallå, när började DL vara 21 redan och inte 22? :arghh: :arghh:
Här kom jag in och trodde jag hade gott om tid ju:cry:

Ber så mycket om ursäkt LL, jag bara förutsatte att det var 22 som det typ alltid var sist jag var med och lekte...
Ska genast kolla vem jag hade röstat på

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka