Kan tipsa alla som inte sett / vill se om djungelboken att man kan se den på
http://dreamfilmhd.bz/movies/details/1740-djungelboken-/
http://dreamfilmhd.bz/movies/details/1740-djungelboken-/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så, om vi ska ägna oss åt lite gammal hederlig spekulationsräkning då
12 deltagare, ungefär en tredjedel onda. Det vore då rimligt med 4 onda, varav en utanför lyan.
I så fall har vi goda:
Lösmynt spion
Ängel
Siarlärling
Bybor (5?)
Onda:
Ulvar (3?)
Ond siare
Har för mig att det brukar diskuteras livligt hur nyttiga dessa spekulationer är, men det här fungerar nog mest som minnesanteckningar för mig själv
Kanske lite ot men jag läste lite om Djungelboken och i boken var Kaa god och vän med mowgli men i filmen blir han istället ond. Kung louie å andra sidan fanns inte ens med i boken...Jag måste rösta nu, eftersom jag ska jobba ikväll...
Blacksmithfarm röstar på Hedinn.
För att hon väljer Kaa, kanske vill hon hypnotisera oss och få oss att tro att hon är god?
(ja, jag vet att jag också valde Kaa...)
Det stämmer, Kaa räddade Mowgli i boken, det var Disney som gjorde honom ond...Kanske lite ot men jag läste lite om Djungelboken och i boken var Kaa god och vän med mowgli men i filmen blir han istället ond. Kung louie å andra sidan fanns inte ens med i boken...![]()
Var det där en godförklaring?Det stämmer, Kaa räddade Mowgli i boken, det var Disney som gjorde honom ond...
Snarare en ondförklaring av disney tycker jag...Var det där en godförklaring?![]()
![]()
HahaSnarare en ondförklaring av disney tycker jag...Fast jag tror inte att de är med och leker så jag vet inte om det för leken så mycket framåt...
![]()
![]()
taggar @Mirtai som jag inte sett har svarat än![]()
Bra att du hittade hitTack, hade helt missat att leken börjat!
För att du fick en dum idé?Jag försöker febrilt komma på varför i hela friden jag slutat med onyttigheter igen. Det är ju gott.![]()
För att du fick en dum idé?![]()
Grön och glad? Orkar studsa i det oändliga?Eller för att jag inte vill se ut såhär hela livet ----->![]()