Division 1,2,3??

M

mjauen

Jag undrar vilka ponnyprogram som ingår i Div:1, Div:2 och Div:3, någon som även vet hur många man måste va i laget för att ställa upp i allsvenskan?

Sv: Division 1,2,3??

När jag red Div II så var det LB:1 alla omgångar och även i finalen.
Skulle ridit Div I iår, men det blev för få lag anmälda, men det skulle iaf varit Lag-03 för ponnyallsvenskan i grundomgångarna, och LA:P1 i finalen.

Man får väl som max vara 4st och så kan man räkna bort det sämsta resultatet, sen borde man väl kunna vara hur få som helst, dock kanske inte så kul och representera sitt lag alldeles själv en omgång.:crazy:

I vårat distrikt gäller följande:
Häst:
Div.3: Tre ryttare alla resultaten räknas. Går i LB:1
Div.2: Tre ryttare alla resultaten räknas. Går i LA:4
Div.1: Tre eller fyra ryttare. Går i något antingen MSV B:3 eller B:4

Ponny:
Div.3: Finns ej
Div.2: Fyra ryttare man får rida på tre. Om man har fyra ryttare måste man ha ponnyer från minst två kat. Går i L:B1 Alla omg.
Div.1: Fyra ryttare man får rida på tre. Om man har fyra ryttare måste man ha ponnyer från minst två kat. Omg. 1 och 2 rids i Lag. 2003 och omg 3 i LA:P 1

Vet ni vad som gäller i stockholms län?

Jag hittar iofs inte någon information om det på smålands hemsida. Skulle också behöva veta regler osv.:confused:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
603
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 875
Senast: mars
·
Ekonomi & Juridik Det börjar bli riktigt dyrt att hålla häst. Av nyfikenhet undrar jag nedan, om någon vill svara. 1 Var i Sverige har du hästen? 2 Hur...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 865
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 681
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V