Div 3/2 Ponny

Camisado

Trådstartare
Godkväll buke! Jag hoppas någon snäll människa kan hjälpa mig med en grej.
Vi funderar på att ha ett div 3 eller kanske ev. div 2 ponnylag nu under året men jag hittar verkligen inte någonstans vilka program som rids! Eller jo i div 3, någon sa att man rider 'inledande blabla' men det enda inledande jag hittar är ett program där man rider fyra i rad! kan det verkligen stämma?:o
Gäller samma överallt eller är det olika för distrikten och så? Eller är klasserna för 2009 inte ens bestämda än?
Snälla snälla, dumförklara mig inte, jag är en nybörjare när det gäller sånt här :crazy:

Sv: Div 3/2 Ponny

Hej! Jaa , Det stämmer att man rider ett program som kallas Dressyr ryttar testet. Man rider 4 i rad.
De gjorde dt förra året iallafall.
Vart bor du någonstans?
Det mesta går att hitta på ridsport.se under fliken tävling-serier (:

hoppas det hjälpte ngt :D

haha! Nämen där ser man! :D Jag bor i värmland! Jag ska gå in och kolla nu!
tack så jättemycket för hjälpen! :bow:

fyy, haha, div 3 känns inte så lockande, kan bara se framför mig när våra (erhm. din & martines) ponnyer drar järnet och spränger allt som heter dressyr staket.. :rofl: haha

haha ja.
nej men seriöst. är de inte ganska dumt att ha ett program där alla rider på led, hur ofta kan alla fyra samlas och träna tillsammans, de är ju inte säkert att man bor i närheten av varandra, och de är ju inte alltid man har tillgång till transport? Hade varit bättre om man ridit ett l.c program ist? för div2 går ju i l.b, så l.c rids ju inte alls i lag sammanhang :o

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 420
Senast: mackan
·
Hästhantering Jag har sedan ca 2 månader tillbaka en häst på foder, en 7-årig halvblodsvalack (mamman polsk, pappan svensk). Han är snäll i "vanlig"...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 052
Utrustning 3 frågor i samma tråd.... tycker det är onödigt att skriva två skilda trådar då alla frågorna gäller samma sak: sadlar. 1. Jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 230
Senast: Spyro192
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka