Q
Qyenn97
Är det några här som ska rida Div 1 i helgen? Ponny asså Jag ska Säg även vilken klubb ni rider för osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Qyenn97 skrev:Är det några här som ska rida Div 1 i helgen? Ponny asså Jag ska Säg även vilken klubb ni rider för osv
Vad tråkigt, det går fler tåg. ...Torestorps ryttarförening....så klart...Qyenn97 skrev:I Tingsryd? För vilket lag? Jag skulle med varit med i tingsryd, men får stå över då han markerade idag
Menar du i torestorp? Klubben ska flytta till en annan anläggnig...Qyenn97 skrev:Aha okej där har jag tävlat flera ggr
dolce__g skrev:ja ska rida div 1 i vetlanda på söndag! ska bli riktigt kul.. rider för svarttorps rs...
Japp det var hon, den lilla godingen.....men behöver träna upp styrkan, är inte så stark ännu.....men visst var de fina ihop.....Qyenn97 skrev:ja jag hörde att några snackade om det på läktaren! Varför?
Förresten hette din häst My jessie Love ller ngt? Såg nämnligen en som varifrån tore och ryttaren hette Emma
rocki skrev:Min pålle ska vara med, men inte jag..är alldeles för gammal för att tävla ponny allsvenskan i Tingryd.....
Får nöja mig med att träna henne...ha ha
Jag tro jag är mer nervös än tjejen som ska tävla henne....
Jätte glad att just du emma ville tävla henne.....
Kram och lycka till