Q

Qyenn97

Är det några här som ska rida Div 1 i helgen? Ponny asså:angel: Jag ska:D Säg även vilken klubb ni rider för osv:idea:

Sv: Div 1!

Hej!

Jag ska rida min första Div.1 tävling i hoppning, jag har alltså aldrig tävlat i lag innan, men ja tror nog att det kommer att gå kanon!
Jag tycker jättemycket om mina lagkompisar och hoppas att jag kommer att prestera bra och göra ett gott intryck! :)

Jag tävlar för Vinslövs Ryttarförening. Det är en av dom bästa klubbarna enligt mig, den står högst på min lista iaf. Jag älskar vårt ridhusunderlag i det stora ridhuset. :love:

Den första Div.1 tävlingen i hoppning skulle ju hållas i Willands ridhus, men eftersom dom inte har någon framhoppningsbana så fick dom lov att anordna sin Allsvenskan "hemma hos oss". Det känns som en fördel för oss "hemmaryttare". ;) hehe.

Den ponnyn som jag ska tävla heter Beata Vic, men jag kallar henne för Vicky. Hon är 6 år och jag tävlar LB+LA med henne i hoppning men jag håller på att förverkliga mitt mål som är att kvala henne till MSV B i hoppning, e. Amigo, u.Cindy, ue. Hassles Golden. Hon har en väldigt ovanlig färg, hon är en brunskimmelskäck. Hennes pappa är brunskäck och mamma är isabellfärgad och då kan det bli en sådan färg. :p Alla hennes syskon är kopior av henne! :)

ja ska rida div 1 i vetlanda på söndag! ska bli riktigt kul.. rider för svarttorps rs...

Beata_vic: Vinslöv, där har jag tävlat! Fast då vart inte underlaget bra, min kompis gick omkull och en annan gick om kull och fick ringa ambulans:( Jag rider för Karlskrona med vi är med i Smålands södra zon för det är bara vårt lag från vårt län:angel:

Dolce__g: Okej:D

Ja, jag ska tävla 1:a omg. div. 1 ponny-hopp-norr. (Mkt å skriva ;) )
På söndag! :)

Jag tävlar för Tanums Ridklubb men de har inget lag så jag har blivit "utlånad" till Munkedals Ridklubb!
Ska bli kul, hoppas det inte e för kallt!

Qyenn97 skrev:
Är det några här som ska rida Div 1 i helgen? Ponny asså:angel: Jag ska:D Säg även vilken klubb ni rider för osv:idea:

Min pålle ska vara med, men inte jag..är alldeles för gammal för att tävla ponny:cry: allsvenskan i Tingryd.....
Får nöja mig med att träna henne...ha ha
Jag tro jag är mer nervös än tjejen som ska tävla henne....

Jätte glad att just du emma ville tävla henne.....

Kram och lycka till;)

I Tingsryd? För vilket lag?:) Jag skulle med varit med i tingsryd, men får stå över då han markerade idag:cry:

Qyenn97 skrev:
I Tingsryd? För vilket lag?:) Jag skulle med varit med i tingsryd, men får stå över då han markerade idag:cry:
Vad tråkigt, det går fler tåg.:) ...Torestorps ryttarförening....så klart...;)

Qyenn97 skrev:
Aha okej där har jag tävlat flera ggr:D
Menar du i torestorp? Klubben ska flytta till en annan anläggnig...

Senast ändrad av en moderator:

dolce__g skrev:
ja ska rida div 1 i vetlanda på söndag! ska bli riktigt kul.. rider för svarttorps rs...

Där var jag idag!! Såg du mig? Jag var på banan och krattade, hade beige jacka på mig först, sen svart väst med rosa tröja under :D

ja jag hörde att några snackade om det på läktaren! Varför?

Förresten hette din häst My jessie Love ller ngt? Såg nämnligen en som varifrån tore och ryttaren hette Emma:D

Qyenn97 skrev:
ja jag hörde att några snackade om det på läktaren! Varför?

Förresten hette din häst My jessie Love ller ngt? Såg nämnligen en som varifrån tore och ryttaren hette Emma:D
Japp det var hon, den lilla godingen.....men behöver träna upp styrkan, är inte så stark ännu.....men visst var de fina ihop.....;)

Tore vill ha en större anläggning........

Senast ändrad av en moderator:

Nä, det hade vi inte, få åka till rismåla och träna på vintern. men det går ju bra det med....:)
:idea: Men det är väl meningen att ridhus ska byggas på det nya stället....så småning om:smirk:

rocki skrev:
Min pålle ska vara med, men inte jag..är alldeles för gammal för att tävla ponny:cry: allsvenskan i Tingryd.....
Får nöja mig med att träna henne...ha ha
Jag tro jag är mer nervös än tjejen som ska tävla henne....

Jätte glad att just du emma ville tävla henne.....

Kram och lycka till;)

Therese=) det är ju jag som ska vara glad att jag får låna henne:) jag tackar så mycket:banana: men visst skötte hon sig super:D

Liknande trådar

Gnägg Går i tankarna att sälja ena ponnyn men han hade fång I februari. 1 grad säkning fram, är idag igång fullt ut igen och rids utan...
2
Svar
30
· Visningar
1 961
Senast: nullo-modo
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: Ajda
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka